S 100.000 ogledi v Azijo

Azijsko tržišče je zadnja leta zelo aktualno in pomembno za DJ glasbo in na njem nastopajo tudi največja svetovna imena te zvrsti. Na turnejo tja sta se podala tudi Miha Pajk in Marko Bucić iz dua Vanillaz. Slovensko hrvaškemu dvojcu je uspel met, saj na tamkajšnjih lestvicah žanje uspehe, zato sta se odločila tudi za serijo gostovanj.

V sklopu turneje bosta gostovala v desetih državah, med drugim na Kitajskem, Tajvanu, v Koreji in Singapurju. »Azijci resnično čutijo najino glasbo in zelo rada se druživa z njimi. To je čudovita izkušnja in vsak dan se naučiva toliko novega. Zanimivo je spoznavati drugačne kulture. Vsako mesto ima drugačne vibracije. Spoznavava toliko ljudi in uživava v druženju z njimi ter se čutiva zelo blagoslovljena, da imava to priložnost,« pravita.

Že začetek bo zanimiv, saj se bosta ta mesec predstavila na osrednjem odru festivala Ultra Korea, nato pa še na osrednjem odru Ultre v Singapurju. Gre za največja elektronska dance festivala v Aziji, duo pa bo imel čast nastopiti na istem odru kot Martin Garrix, DJ Snake, Swedish House Mafia, Zedd, Axwell in Skrillex. Gre za svojevrsten zgodovinski trenutek, saj sta prva vzhodnoevropska DJ-ja, ki bosta navduševala publiko na največjih elektronskih festivalih v Aziji.

Azijska turneja pa ni edina stvar, ki sta se jo Vanillaz razveselila v teh dneh, ampak tudi novega hita. Skladba Gold, ki je izšla pod okriljem največje dance založbe Ultra Records, je samo v treh dneh od izida dosegla 100.000 ogledov videospota na Youtubu, prav tako pa je ogromen uspeh in odličen odziv požela tudi na kitajski aplikaciji Tik Tok.

Foto: osebni arhiv